Jubileumjaar 2021
MTG bestaat 5 jaar … welke ervaringen hebben onze relaties met MTG?
Antoine Bodde (Senior Expert Technician) van VodafoneZiggo aan het woord:
‘Nou, ik vind het gewoon een fijn bedrijf met mensen die verstand hebben van het vak en tegelijk van doorpakken houden. Echt een bedrijf dat uit de praktijk komt. Niets is ze teveel, alles kan . . .
Je kunt altijd een beroep op ze doen. En als bepaalde zaken wat gecompliceerder lijken, doen ze het in goed overleg.
Meestal heb ik contact met Rick, want die werkt zelf vaak voor ons bedrijf, zeg maar Ziggo.
Trouwens de communicatie met de monteurs van MTG loopt eigenlijk altijd wel op rolletjes. Je hebt direct contact met hen, er zit geen planner tussen. Echt korte lijnen dus en, niet onbelangrijk, ze zeggen wat ze gaan doen en doen dat dan ook echt.’
De meeste problemen binnen 24 uur opgelost
Laatst had ik op een vrijdagmiddag een storing in Milsbeek. VolkerWessels kwam kijken waar het probleem zat. Ik vroeg direct: waarom laat je dat Rick niet doen, want hij woont letterlijk in de straat?
Dat was niet tegen dovemans oren, want het probleem werd snel getackeld en binnen 24 uur opgelost. Zo ook een storing in Tiel waar kennelijk een enkele vezel met een priem was doorboord. Met een speciaal apparaatje, een soort ‘kabeltikker’ kon MTG met geluid vrij snel traceren waar het euvel zat en werd het probleem binnen een dag opgelost.
Bij ons gaat het meestal om storingen tussen wijkcentra en hoofdverbindingen en die verhelpen zij meestal binnen een dag. Mijn ervaringen tot nu toe zijn goed. Het is altijd gezellig werken met MTG en ze zijn in voor een grapje. Tegelijk pakken ze hun zaken professioneel aan. Je kunt dus echt op ze rekenen.’